دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
مدیر گروه حقوقی "گام آخر" خبر داد:
 کارآفرینی برای فارغ‌التحصیلان حقوق در مازندران
گروه حقوقی "گام آخر" با بکارگیری اساتید مجرب کشوری توانست گام مهمی را در راستای ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان حقوق بردارد.
 آوای خزر: رجب نعمتی قرا مدیر گروه حقوقی "گام آخر" در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این دغدغه همیشه برای فارغ‌التحصیلان حقوق وجود دارد که در چه زمینه‌ای مشغول به فعالیت شوند و این مساله موجب شد در راستای به ثمر رسیدن این خواسته تحصیلکردگان حقوق، اقدام به راه‌اندازی دوره‌های آموزشی جهت شرکت در آزمون‌های وکالت، قضاوت و سردفتری کنیم.

وی با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیلان حقوق برای طی این دوره تقویتی می‌بایست تا ۵۰ میلیون تومان در تهران هزینه کنند، افزود: با هزینه‌ای به مراتب کمتر و با بکارگیری اساتید مجرب کشوری این دوره را برگزار و بیش از ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت، نمره قبولی گرفتند.

مدیر گروه حقوقی "گام آخر" با اعلام اینکه از فارغ‌التحصیلانی که توانایی مالی نداشته و توسط مراجع ذیصلاح معرفی شوند، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، گفت: اولین دوره آموزشی با حضور ۳۵ دانش‌آموخته شکل گرفت و در پایان ۵۸ نفر در کلاس‌ها شرکت کردند.

نعمتی قرا ادامه داد: بعنوان نمونه فارغ‌التحصیلی که به ناچار سال‌ها در زمینه دیگری مشغول بکار بود، با شرکت در این دوره موفق به کسب نمره قبولی در آزمون وکالت شد و به خواسته خود که همان ادامه فعالیت در رشته حقوق بود، رسید که جای بسی خرسندی دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت موسسه "گام آخر" در راستا و امتداد فعالیت دانشگاه‌هاست، یادآور شد: با توجه به میزان قبولی شرکت‌کنندگان این دوره در آزمون وکالت، برخی دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند تا مکانی را برای ادامه فعالیت موسسه در اختیار قرار دهد تا فارغ‌التحصیلان در همان فضای دانشگاه رشد و تعالی یابند.

مدیر گروه حقوقی "گام آخر" با اشاره به اینکه کیفیت اساتید در راستای قبولی شرکت‌کنندگان تعیین‌کننده بوده و به این مهم توجه ویژه‌ای داریم، گفت: یکی از معضلات فارغ‌التحصیلان حقوق این است که نمی‌دانند باید به کجا مراجعه کنند و در این راستا مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم.

نعمتی قرا با بیان اینکه دوره جدید آزمون وکالت ۹ آذرماه در قائم‌شهر و تنکابن برگزار می‌شود؛ اساتید این دوره را فرید کمیجانی، مرتضی گودرزی، محمدرضا اسلامی‌خو، علی پیردهی، صالح غفاری و معین شرقی اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه دوره جدید ۵۰۰ ساعت بوده و در ۵۰ روز برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌ها در آخر هفته‌ها برگزار می‌گردد تا دانشجویان و شاغلین فرصت حضور داشته باشند.

نعمتی قرا خاطرنشان کرد: امکان تقسیط شهریه فراهم شده تا همه علاقمندان بتوانند در دوره مذکور شرکت کنند.

وی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند با ما در تماس باشند می‌توانند با کد دستوری #۴۲۰۲۰*۶۶۵۵* و یا شماره تلفن ۰۹۰۰۲۷۳۲۰۲۰ نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های تقویتی آزمون وکالت اقدام کنند. مدیر گروه حقوقی "گام آخر" از برگزاری دوره طلایی "نکته و تست" با حضور ۱۳۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور خبر داد و گفت: این دوره با حضور فارغ‌التحصیلان ۱۸ استان کشور در مجتمع شهید هاشمی‌نژاد فرح‌آباد ساری برگزار و بیش از ۴۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت پذیرفته شدند.
 
 کارآفرینی برای فارغ‌التحصیلان حقوق در مازندران

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها